Najčastejšie otázky od zákazníkov
Nižšie sme spísali otázky, ktoré sa nás zákazníci najčastejšie pýtali vrátane stručných, ale jasných odpovedí.
Aká je záruka na tovar ?
Záruka na všetky svietidlá je minimálne 4 roky. Na svietidlá, ktoré majú od výrobcu záruku vyššiu ako 4 roky, platí záruka podľa výrobcu. Na svetelné zdroje platí záruka, ktorá je uvedené pri každej položke.
Viete mi poradiť pri výbere svietidiel ?
Áno, určite vieme. S návrhom osvetlenia máme 30 ročné skúsenosti. Vieme Vám poradiť pomocou online chatu, prípadne si s nami dohodnite osobné stretnutie u nás v kancelárii na telefónnom čísle 0911 644 446 alebo emailom na eshop@luminus.sk. V prípade záujmu vieme spraviť aj osobnú obhliadku Vášho priestoru a priamo na mieste vybrať a navrhnúť najvhodnejšie osvetlenie.
Viem si objednať aj tovar, ktorý nie je na eshope ?
Samozrejme. Viete si pozrieť svietidlá v katalógoch, ktoré nájdete na stránke Katalógy na stiahnutie a následne nám napísať na eshop@luminus.sk prípadne zavolať na číslo 0911 644 446, my Vám následne zistíme cenu a dostupnosť daného tovaru. Ak chcete svietidlo, ktoré ste nenašli na stránkach eshopu a ani v katalógoch, prípadne neviete presný typ, napíšte čo najpodrobnejšiu špecifikáciu do mailu a my sa pokúsime nájsť svietidlo podľa Vašich požiadaviek.
Aké sú dodacie lehoty ?
Tovar, ktorý máme skladom u nás, vieme expedovať ešte daný deň. Tovar, ktorý nie je u nás skladom a je nutné ho objednávať u dodávateľa, má dodacie lehoty dlhšie a vždy závisí, od ktorého výrobcu a z ktorej krajiny je tovar objednávaný. Dodacie lehoty vždy upresňujeme po objednaní svietidiel.
Viem zaplatiť objednávku aj prevodom na účet ?
Zaplatiť môžete buď prostredníctvom online platobnej brány WebPay alebo priamo prevodom na bankový účet. Účet je vedený v Slovenskej Sporiteľni. Číslo nášho účtu je SK46 0900 0000 0051 7861 6454 a ako variabilný symbol použite číslo objednávky.
Koľko stojí doprava ?
Doprava pri objednávke nad 30 Eur s DPH je zadarmo. Pri objednávke do 30 Eur s DPH je cena za dopravu pri kuriérovi a pri Zásielkovni ( Packeta ) vo výške 5 Eur s DPH. Pri osobnom odbere na predajni LEDvance na ulici Vajnorská 135 Bratislava nie je žiadny poplatok.
Ako mám reklamovať tovar ?
Pri prevzatí je dôležité čo najskôr otvoriť balenie a skontrolovať nepoškodenosť tovaru. Pri mechanickom poškodení nám túto skutočnosť ihneď nahláste na eshop@luminus.sk a najlepšie aj s fotodokumentáciou. Ak tovar nefunguje správne, pošlite nám popis problému taktiež do emailu. Následne Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.
Tovar mi prišiel poškodený, čo teraz ?
Stáva sa, že aj napriek veľkej snahe pri balení, príde k poškodeniu pri preprave. Najčastejším problém je rozbité sklo. V tomto prípade vo väčšine prípadov posielame zákazníkom nové sklo a nie je potrebné nám zasielať celé svietidlo späť na reklamáciu. Je potrebné však zaslať fotodokumentáciu na eshop@luminus.sk ihneď po prevzatí tovaru.
Môžem svietidlá vymeniť za iné ?
Ak ste zákazník fyzická osoba - nepodnikateľ, môžete tovar bezdôvodne vymeniť do 14 dní od prevzatia tovaru. Po tomto termíne je tovar možné vymeniť len po individuálnej dohode.
Môžem svietidlá vrátiť ?
Ak ste fyzická osoba - nepodnikateľ tak zo zákona máte možnosť tovar bezdôvodne vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru. Po tomto termíne máte možnosť vrátiť tovar len po individuálnej dohode.